خرید کتاب آنلاین

کتاب تائوت چینگ

 

2000: تومان
پرداخت کننده :
ايميل پرداخت کننده :
موبایل پرداخت کننده :
 


تعبیر خواب حرف ج
جیغ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:چنانچه در خواب صدای جیغ شنیدید خبری به شما می رسد که بستگی دارد به عکس العمل شما در مقابل آن. اگر از شنیدن صدای جیغ ترسیدید و ناراحت شدید خبری ناراحت کننده است ولی اگر از شنیدن آن ناراحت و ملول نشدید خبری است معمولی. اگر صدای جیغ زنی را شنیدید که نتوانستید او را ببینید کسی شما را فریب می دهد و اگر او را دیدید زنی است که روی شما و اعمال شما و تصمیم هایی که می گیرید اثر می گذارد. اگر کسی جیغ کشید و دنباله صدای او به آواز مبدل گردید دوستی از شما حرف می زند و به شما کمک می کند یا خبری از یک دوست به شما می رسد. جیغ مخصوص انسان است و خروش حیوانات تعابیر دیگری دارد.


جیرجیرک

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:جیرجیرک در خواب ما دشمنی است ضعیف و ناتوان که بیش از آن چه بتواند عملا شما را آزار بدهد با سخنانش و یاوه گویی هائی که می کند و شایعاتی که می پراکند که موجب رنج و عذاب شما می شود. کشتن جیرجیرک پیروزی بر همان دشمن ضعیف است. این دشمن چنان است که وقتی از بین رفت اثر یاوه های قبلی او نیز از بین می رود. چنان چه در خواب احساس کنید صدای جیرجیرک می شنوید چه از شنیدن آن ناراحت شوید و چه نشوید، کسی پشت سر شما بد می گوید و عیب جوئی می کند و نقاط ضعف شما را بر ملا می سازد. اگر از صدای جیر جیرک در خواب خوشتان بیاید یکی از نزدیکان شما دانسته یا ندانسته با شما دشمنی می کند. این دشمن کسی است که شما دوستش دارید و ناراحتی او را نمی خواهید. اگر از صدای جیرجیرک خوشتان نیاید کسی با شما دشمنی می کند که او را می شناسید اما محبتی نسبت به او ندارید فقط قادر به جلوگیری از یاوه سرایی هایش نیستید. اگر در خواب احساس کنید که تعداد زیادی جیرجیرک صدا می کنند همه مردم پشت سر شما بد می گویند که باید در اعمال خود تجدید نظر کنید. اگر جیرجیرک درلباس شما بود یکی از محارمتان با شما دشمنی می کند و اگر در رختخواب شما بود همسرتان از شما بد می گوید.

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ شنیدن صدای جیرجیرک در خواب ، نشانة* شنیدن اخبار غم انگیز است . شاید خبر مرگ دوستی را می شنوید .

۲ـ دیدن جیرجیرک در خواب ، علامت دست به گریبان شدن با فقر و تنگدستی است .


جیپ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:جیپ یک نوع خودرو مقاوم است که روی هر نوع جاده ای می تواند فعال باشد. اگر راننده حرفه ای هستید و با اتومبیل سر و کار دارید و خواب جیپ ببینید خواب شما تعبیر ندارد ولی اگر با اتومبیل سر و کار ندارید و به عنوان راننده از آن استفاده می کنید جیپ در خواب گویای پویایی و سرسختی و مقاومت شماست و دیدن آن بد نیست مگر این که پنچر و از کار افتاده باشد. داشتن جیپ یا مشاهده آن در خواب نشان آن است که راهی پر نشیب و فراز و دشوار در پیش دارید و خودتان نیز آماده تلاش و کوشش هستید و احساس خستگی و از کار افتادگی نمی کنید. ولی اگر جیپ شما یا جیپی که در خواب می بینید پنچر و از کار افتاده و قراضه باشد خواب شما می گوید که برای پیمودن راه پر نشیب و فراز توان کافی ندارید و بهتر است راه را آغاز نکنید که در می مانید.

جیب بر

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ دیدن جیب بر در خواب ، علامت آن است که دشمن موفق می شود برایتان دردسری تولید کند .

۲ـ اگر خواب ببینید جیب بر جیب دختری را می زند ، نشانة آن است که مورد رشک و حسادت فردی قرار می گیرید ، و در اثر دسیسه های شیطانی احترام خود را نزد دوستان از دست می دهید .

۳ـ اگر خواب ببینید جیب کسی را می زنید ، نشانة آن است که با رفتار خشونت بار خود موجب رنجش خاطر دوستان می گردید .

جیب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:جیب و پول مرادف یک دیگرند و جیب نمایانگر درآمد مستمر شما است. چنانچه کارمند و حقوق بگیر هستید حقوقی که ماهانه می گیرید و اگر کاسب هستید سودی که روزانه عاید شما می شود. جیب در خواب نمایشگر این درآمد و حقوق است. اگر لباسی داشتید که جیب های پر داشت بی آن که بدانید در جیب های خود چه دارید خواب شما می گوید که موقعیت کنونی شما به همین شکل ادامه دارد و می توانید مطمئن باشید که روزگارتان عادی سپری می شود. ولی اگر در خواب جیب های پر دارید و می دانید در آن آت و آشغال ریخته و انباشته اید خواب شما می گوید تلاش عبث و بیهوده می کنید و وضع قابل اطمینانی نخواهید داشت و دگر گونی نا مطلوبی در زندگی شما پدید می آید. اگر در خواب ببینید که جیب شما سوراخ است زیان مالی می بیند. اگر جیب شما پشت و رو شده باشد به مال شما دستبرد می زنند. اگر لباستان چندین جیب غیر معمول و زیاد داشته باشد آزمند می شوید و به مال دیگران دست درازی می کنید. اگر ببینید که چیزی از زمین بر می دارید و در جیب می نهید پولی نصیب شما می شود. روی هم رفته دیدن جیب در خواب نیکو است مگر این که پاره یا سوراخ باشد.

آنلی بیتون می‏گوید:

دیدن جیب لباس خود در خواب ، نشانة آن است که وسوسه هایی شیطانی بر علیه شما شکل خواهد گرفت .

جهنم

لوک اویتنهاو می گوید :

جهنم : ضرر زیاد ، خسارت

وارد جهنم شدن : شخصی گفته های شما را تکذیب خواهد کرد

خود را از جهنم رهانیدن : نجاتی خواهد رسید

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ اگر خواب ببینید در جهنم هستید ، نشانة آن است که هوا و هوسها شما را از مادی و اخلاقی نابود می سازد .

۲ـ اگر خواب ببینید دوستانتان در جهنم هستند ، علامت آن است که از بدبختیِ دوستی باخبر می شوید و دچار پریشانی و نگرانی خواهید شد .

۳ـ اگر خواب ببینید در جهنم فریاد می زنید ، علامت آن است که دشمنان از عدم توانایی دوستان برای نابودی شما استفاده خواهند کرد .


جوی آب

محمد بن سیرین گوید: جوی آب در خواب، چون آب خوش طعم بود و پاکیزه، دلیل که زندگانی او خوش است. اگر بیند از جوئی مجهول آب صافی می خورد و این کس در سفر است یا درجایگاهی بیگانه، دلیل که در کاری مجهول مشغول شود و عمر خود را دراز گذراد و به مقدار آن آب که در جوی خورده بود منفعت یابد. اگر آب جوی شور و تلخ و ناخوش بود، دلیل بود بر تلخی معیشت و زندگانی او. محمد بن سیرین گوید: جوی در خواب دیدن، اصل جوی وکیل است، که مقرب شود. اگر کسی آب جوی روان و صافی بیند، دلیل که مقرب شود. اگر کسی جوی را روان و صاف بیند، دلیل که کار وی روان کرده شود. اگر بیند آب جوی تیره است، دلیل که کارش تباه و بی نظام شود و به هر جای که آب جوی بیند، دلیل که وکیل ناحیه بود و هر زیاده و نقصان که در جوی است به وکیل بازگردد. اگر بیند بر تختی نشسته است، در زیر آن تخت آب روان است، دلیل که دولت و اقبال روی به وی نهد و احوال دو جهانی وی نیکو شود. اگر بیند که در جوی آب صافی نشست، دلیل که از غم فرج یابد. اگر بیمار است شفا یابد. اگر وام دار است وامش گذارده شود. اگر در سفر است، زود بازآید.

جابر مغربی گوید: جوی در تاویل، مردی محتشم با منفعت است. اگر بیند که آب جوی برداشت، دلیل که به قدر آن از مردی محتشم مال یابد. اگر بیند جوی خورد، زندگانی بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:دیدن جوی آب روان در خواب بسیار نیکو و مبارک است مخصوصا اگر آب آن جوی صاف و روشن و زلال باشد و زوائدی مثل خس و خاشاک و برگ و علف در سطح آن نباشد. دیدن چنین جوئی در خواب روبه روئی با جوشش و تبلور زندگی است و خواب ما از یک استمرار و تداوم مطلوب و دل نشین خبر می دهد که با سلامت و خرمی و خوشی همراه است. در هر صورت دیدن جوی آب روان و روشن و زلال خوب است مگر این که کدر و تاریک و عفن باشد.

حضرت دانیال گوید: آب دادن باغ و کشت، از جوی ها و رودها، دلیل کند بر مال و رستگاری از غم و اندوه

جوهر

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ اگر خواب ببینید جوهر بر لباس کسی پاشیده می شود ، علامت آن است که شک و حسد و حقارت دیگران ، به شما آسیب وارد می کند .

۲ـ اگر دختری درخواب جوهر ببیند ، علامت آن است که فریب کسی را خواهد خورد .

۳ـ اگر در خواب انگشتان خود را جوهری ببینید ، نشانة آن است که با حسادت می کوشید به دیگری صدمه بزنید . اما اگر جوهر قرمز باشد ، نشانة آن است که اتفاق بسیار بدی برای شما رخ خواهد داد .

۴ـ اگر خواب ببینید قلم خود را جوهر می کنید ، نشانة آن است که با افرادی شرور دوست می شوید و به کاری پست و نادرست تن می دهید .

۵ـ دیدن شیشه های جوهر در خواب ، نشانة داشتن علایقی بیهوده است .


جولاهی

محمد بن سیرین گوید: جولاه درخواب، مردی مسافر یا پیک بود، که در عالم همی گردد. اگر بیند جولاهی جامه همی بافت، با کسی او را جنگ و خصومت افتد، زیرا که کرباس بافتن به تاویل، جنگ و جدل است. اگر بیند جامه را تمام ببافت، دلیل که اندوهگین شود.

جوشن
محمد بن سیرین گوید:

پوشیدن جوشن در خواب پشت و پناه است به قدر روشنی و پاکیزگی آن. اگر بیند جوشن داشت، دلیل که اهل بیت او ایمن شوند از دشمنان. اگر بیند جوشن پوشیده داشت، دلیل بود بر حصار تن او از شر دشمنان که بر وی ظفر نیابند. اگر بیند که با جوشن سلاح داشت، دلیل که از مکر منافق و شر عامه ایمن شود، و بعضی از معبران گویند: جوشن درخواب، زیادتی دین بود و هر که بیند جوشن در خواب پوشیده، در حفظ خدای عزوجل بود.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن جوشن در خواب بر شش وجه است.

اول: بزرگی.

دوم: پناه.

سوم: قوت و نیرومندی .

چهارم: مال.

پنجم: زندگانی.

ششم: زیادتی در دین و افزایش دیانت،

جوشن در خواب، مونس و همدم افراد است.

خرید کتاب آنلاین

کتاب تائوت چینگ

2000: تومان
پرداخت کننده :
ايميل پرداخت کننده :
موبایل پرداخت کننده :
 


صفحه قبل 1 صفحه بعد